NOTD-Winter manicure....again

11:00:00



Hello Beauties,

Cum in vacanta nu puteam pleca fara unghiute asortate,am revenit din nou la manichiurile de iarna.Dar totusi asa cum am promis ca in afara de colaborari voi posta numai manichiuri "Indragostite", am strecurat in manichiura mea si o inimioara.Trebuia sa fac parte perfect din peisaj asa ca iata si unghiutele mele de iarna.


Am folosit baza Eveline 8in1,oja Rich Color #110,Feather Look F04-Green Duckie,oja alba Konad pentru stamping,modele de pe placuta BP 01 si Sally Hansen-Insta Dri cu care am sigilat modelele.








Sper ca v-au placut si pozele si unghiutele mele de iarna.Va pup, va citesc cu drag comentariile si va asteptam sambata cu o noua colaborare de Valentine's,iar cealalta colaborare Nail Team Challenge,saptamana asta o mutam duminica.
Nu uitati de Giveaway.

You Might Also Like

28 comentarii

  1. foarte frumos. dar nu mai vreau iarna. hai cu primavara! pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Stella,daaaa si eu vreau primavaaaaaa,puuuuup <3

      Ștergere
  2. Ce dragut ti-au iesit! Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt unghiutele tale! Te-ai asortat perfect cu locatia in care te afli si cu peisajul frumos cu care ne incanti.
    Concediu placut! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. ce model frumos!!! <3 si oja este superba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Andra,m-am gandit la tine cu verdeleeeee,pup

      Ștergere
    2. Merci Andra,m-am gandit la tine cu verdeleeeee,pup

      Ștergere
  5. Ohhh ce verde frumos si ce placuta vesela! Imi place mult de tot.
    Cred ca va-ti distrat de minune la munte, superbe fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup Andrea merci,daaaaa o vreme excelenta <3

      Ștergere
  6. Frumoase unghiuțele, dar gata... hai să atragem primăvara de acum, cu manichiuri înflorate și pastelate. :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))) Da fetelor gataaaaa cu iarnaaaaa,promit nu ma bateti,sa vinaaaaa primavaraaaa,pup Miha

      Ștergere
  7. Frumi foc <3
    Distractie placuta.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. wonderful nails ! real scene at Europe ! i love this plate , i have it ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tk u Bubica,it's real winter here,kissseeeesss <3

      Ștergere
  9. Ce draguta esteee! Ma face sa ma gandesc la Craciun... si ca au trecut 2 luni, aproape 3 de la el! :))

    Kisses,

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Faine, faine, dar iarna poate sa mai stea doar pe unghii. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merciiii da Mihaela.....doar pe unghii :))))

      Ștergere
  11. Iubi iubi!
    Ce manichiura de iarna asortata cu peisajul din concediu :X (desi inca e iarna mie parca nu imi mai trebuie fulgi pe unghiute) :))
    Sper ca te-ai distrat si mai ales odihnit! :*

    Hai cu manichiuri de V'day! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. heheeeee acush acush vine si V'Day puuuuuppppp <3

      Ștergere
  12. Frumoase poze si unghiute ,pupici distractie placuta

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoase unghiute! la ce vreme e afara, simt ca vine craciunul, nu primavara :))

    RăspundețiȘtergere