Autumn and Winter Holidays Challenge-6. First Snow

12:08:00



Hello Beauties,

A venit iarna,saptamana asta pe mine m-a disperat,asa ca haideti sa umplem Bloggoteca de Snowflakes. Astazi incepem manichiurile de iarna cu "First Snow". Sper ca ati fost cuminti si Mos Nicolae a lasat aseara ceva in ghetutele voastre.

Pot spune ca manichiurile de iarna sunt preferatele mele,noroc ca tine iarna mult si putem face destule :))))).



Am decis sa pun la treaba noile mele placute primite de la Vivi-Sugar Bubbles Nail Art.



Am folosit baza-tratament Eveline 8in1,oja alba Flormar #400,oja bleu Avon Blue Water Lilies,oja Moyra Sea Salt #881,placuta Sugar Bubbles SBS 01,oje Konad pentru stamping si Gel TopCoat de la Farmec pentru a sigila modelele.Cu tehnica buretelului am combinat ojele alba si bleu pe doua unghiute si la poza am observat ca imi facuse niste bule urate :(.





Aici aveti blogurile  fetelor participante la colaborare,sa trecem pe la fiecare sa vedem iarna  si pe unghiutele lor.
  1. Oana - http://unghiutele.blogspot.ro
  2. Ella - www.ella-beautycorner.com
  3. Andrahttp://andrakat.wordpress.com
  4. Teo - http://taitzel-make-up.blogspot.ro
  5. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro
  6. Claudia - http://claudiaschoice88.blogspot.ro
  7. Andreea - www.dittanail.blogspot.ro
  8. Gabriela - http://gabrielleboutique.blogspot.ro
  9. Mihaela - http://elasdreams.blogspot.ro


Va pup si va citesc cu drag comentariile.



http://coltisorderai.blogspot.ro

You Might Also Like

41 comentarii

  1. Imi place mult si mani,dar si placutaaaa! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte finuta si eleganta mani.Imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un gradient frumos si care reda perfect acea atmosfera de iarna. Iar modelul este perfect. ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase unghiuţele tale, iar omul de zăpadă e super haios.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. love gradient ! love the way you stamping patterns.amazing !

    RăspundețiȘtergere
  6. Wonderful mani. Love the gradient nails and gradient stamping.

    RăspundețiȘtergere
  7. frumosss <3 cat de draguta e manichiura ...si omuletul de zapada e superrr dragut <3
    App daca te intalnesti cu mosu sa ii spui ca vreau si eu placutee ca si ale tale.. m-ai innebunit cu ele (in sensul bun ) vreau si eu sa fac modele dar realizez ca nu placute :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheeee multumesc Deyutza,daaaa ii spun mosului,si asa cum am promis o sa fac postarea cu ele,sa le vedeti in toata splendoarea(e in lucru dar o sa am o saptamana.....nebuna.....nebuna....nebuna :))))) :-P) su nu stiu daca reusesc sa o termin saptamana viitoare.Pup

      Ștergere
  8. A lasaaat dragutul de Mos Nicolae, a lasat! :) Stiu ca si la tine, am tras cu ochiul pe Fb!
    Mie imi pare ca e greu tare cu gradientul asta (fara a ma fi incumetat sa incerc vreodata) dar, un lucru e cert, merita efortul! Arata fain de tot manichiura ta!

    Multi pupici, draga Oana!
    Weekend frumos sa ai!

    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup ilda..nuuuu nueste greu deloc ...es uper simplu.Multumesc mult ma bucur ca iti place.Daaa a venit Mosul dragul de el,stie el cu ce sa vina la toata lumea :))))).Pupicei

      Ștergere
  9. Eu am priimit cel mai frumos cadou de la un mos, nu Nicolae ci mos Oana!! :*:*:*

    Manichiura ta am vazut-o pe viu si e suuuuper.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. cata munca.acum stiu ca e greu, am de exersat. foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te pup Stella merci,sigur o sa inveti repede pentru ca iti place <3

      Ștergere
  11. foarte frumi!! <3
    imi place mult omuletul de zapada, e foarte vesel!

    RăspundețiȘtergere
  12. <3 foarte frumoasa mani <3 omul de zapata e suuuuper cute-ish pupiiii

    RăspundețiȘtergere
  13. Superb, delicat si elegant model, imi place foarte mult. xo

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place enorm gradient-ul si modelul :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa. In special modelul de pe inelar imi place enorm.

    RăspundețiȘtergere