NOTD-Silk Satin Flormar

21:37:00


Hello Beauties,

Am promis in ultima postare despre produsele Flormar,ca revin cu un Swatch&Review si un NOTD, la  una din frumoasele oje Silk Satin de la Flormar,pe care am primit-o de curand cadou din partea lor.



Aceasta colectie are in componenta 12 nuante pastelate cu textura satinata.




Eu le am pe acestea doua.Cea de-a treia este un Glitter Feather Look si face parte dintr-o mini colectie de Craciun.


Ojele Silk Satin au o textura cremoasa,o acoperire medie,este nevoie de doua straturi pentru o acoperire perfecta,au un finish mat satinat,si se usuca relativ repede.Sticlutele sunt prevazute cu perie normala,si au 11 ml.
Cea de-a treia oja din poza este un Glitter din colectia de iarna si se potriveste de minune pentru manichiurile de Craciun.

Am facut o manichiura stampilata(Konad) evident,pe unghiile stampilate am aplicat Top Coat Matifying ,iar pe restul Glossy.


Sper sa va placa aceste oje minunate,eu le asemuiesc cu niste bomboane fondante.Ce nuanta va place mai mult?


Va pup si va astept sambata cu o noua tema la Colaborare.




http://coltisorderai.blogspot.ro

You Might Also Like

28 comentarii

  1. Oana, trebuie sa mi faci cadou o placuta si stampiluta! neeeeeed! pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,era in plan cadoul asta pentru tine de Craciun,mi-ai citit gandurile.Te pup si te iubesc <3

      Ștergere
  2. Arata tare bine oja si manichiura este foarte draguta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumoasa e oja!!si modelul e wow!!kiss

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumos <3 ... n-am crezut ca o sa duc dorul ojelor de la Flormar asa mult! superba manichiura <3 ador combinatia de culori :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da Elisa sa-ti mai aduci aminte,dar tu ai acum alte frumuseti <3,pup merci

      Ștergere
  5. Oja Flomar cu care esti data e foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. ah , i love this satin collection ! this nail art is fantastic , i like ti !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasa este mani! ♥
    O ador! Iar oja Flormar este tare draguta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cât e de frumoasă manichiura! Iar oja de la Flormar e superbă!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Ojele cu efect satinat imi plac de obicei foarte mult, dar mai ales culorile mai inchise. Aceasta nuanta este eleganta si finuta, iar modelul stampilat se potriveste foarte bine pe ea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt superbe cele doua nuante pe care le ai din ascesta gama.Manichiura este una foarte delicata si frumoasa <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Madalina,ma bucur ca va plac <3

      Ștergere
  11. Daca ma uit bine la unghiutele tale seamana cu bezelele pe care le ador,ai ales doua nuante foarte frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupicei Mihaela,da si mie mi se pare ca sunt bombonele <3

      Ștergere
  12. Ce draguta este manichiura ta! <3
    De fiecare data cand ma uit la unghiutele tale ma incurajez sa mai incerc si eu placutele poate, poate o sa reusesc sa fac si eu asa modele frumoase!
    Cat despre nuanta oje este superba, sincer cand am auzit de colectie nu m-am asteptat sa arate atat de bine! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult Alina <3,da sunt asa frumoase toateeee,o colectie de culori pastelate <3,pup

      Ștergere
  13. Such a delicate shade with a beautiful nai art!

    RăspundețiȘtergere