NOTD-Think Pink #3

13:03:00


Hello Beauties,

Inca ma tin de promisiune in legatura manichiurile PINK,postate in fiecare duminica din luna Octombrie.
Saptamana trecuta m-am intalnit cu Stella,planuiam demult o intalnire....care pana la urma a fost una asa pe fuga....motivul era un premiu pe care eu il castigasem in urma unui concurs de pe blogul ei.Dar pe langa premiul castigat am mai primit o trusa de Nail-Art Sephora si niste oje absolut superbe.Multumesc inca odata mult de tot Stella.
Astazi le-a venit randul in aceasta postare.



Iata ce am folosit pentru manichiura aceasta: baza-tratament Eveline 8in1, oja Catrice 57 Karl Says Tres Chic,oja  Zoya Yasmeem,placuta Cheeky Jumbo Plate 6-Happy Holidays,studs, oja Flormar Mirror MR01 pentru stampilat si Gel Look Top Coat de la Golden Rose pentru a sigila modelele.



Sunt superbe amandoua,una mai frumoasa decat cealalta.




Am facut-o in urma cu cateva zile,inca o port,este intacta si imi pare rau sa o sterg.
Va pup si va doresc o duminica frumoasa,si sper sa gasesc timp pentru inca o PINK duminica viitoare.




http://coltisorderai.blogspot.ro

You Might Also Like

26 comentarii

  1. Wowww superbe ojute.Imi place mult cea de la Zoya.Manichiura este deosebita si perfecta pentru aceasta colaborare.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte finuță și frumoasă manichiura, iar ojele folosite sunt superbe!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa mani. Iar ojele sunt de-a dreptul incantatoare.
    In special cea de la Zoya. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Mada Zoya e superba,multumesc mult <3

      Ștergere
  4. Foaaaarte frumoasa manichiura, as tot admira-o!!! Are o delicatete extraordinara acea nuanta de roz si e binevenit contrastul cu violetul inchis!
    Cu Stella, sper sa ma intalnesc si eu macar o data in aceasta viata! :)

    Pupp, draga mea Oana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheee te pup Ilda ,ce draguta esti m-ai facut sa zambesc referitor la Stella,e o scumpa si o draguta,o iubesc.Ma bucur ca iti place manichiura mea <3

      Ștergere
  5. Felicitari atat pentru castigarea concursului cat si pentru aceasta manichiura de vis. Culorile se imbina perfect.

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe ungiute <3 oja zoya e dementialaaaaaaa pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Those are so cute :D congrats ;)



    http://www.sulovenails.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heyyyyyy thank you,love your nailart,and follow your blog.Kisseeeeesssss <3

      Ștergere
  8. ce bine arata inimioara! really cute <3

    RăspundețiȘtergere
  9. O manichiura foarte draguta! (la care nu stiu cum de am ratat sa comentez :( )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci,niciodata nu e prea tarziu <3 :)))))

      Ștergere
  10. Îmi place mult modelul! Oja de la Zoya e bestialăăă!!! :D

    RăspundețiȘtergere