NOTD-Think Pink #2

14:00:00


Hello Beauties,

Asa cum am promis duminica trecuta,in Colaborarea Think Pink, voi face in fiecare duminica cate o manichiura Roz.

Duminica trecuta ne-am adunat cateva bloggerite/vloggerite,si fiecare a contribuit cu un machiaj,un outfit,un ornament handmade,o manichiura,pe aceasta tema pentru a celebra #breastcancerawareness.  

Cea de-a doua manichiura a mea, am realizat-o in doua feluri.De curand mi-am achizitionat de la Golden Rose,doua oje roz si o punguta cu 4 fundite superbe,special pentru aceste manichiuri.



Pe aceasta am reusit s-o port ieri toata ziua desi credeam ca o sa incomodeze foarte tare charm-ul,dar nu a fost deloc asa.
Iata ce am folosit pentru manichiura aceasta: baza-tratament Eveline 8in1, oja Matte Satin Nude 05-Golden Rose,placutele  Konad Square Image Plate 01 si 06 oja Konad  pentru stampilat,charm-fundita de la Golden Rose si Gel Look Top Coat de la Golden Rose pentru a sigila modelele.

Asa cum v-am spus mai sus,am facut si o a doua varianta,pe care o voi purta inca cateva zile,am scos charmul si am stampilat o fundita.




Care varianta va place mai mult? Va pup si va doresc o duminica frumoasa.



  





http://coltisorderai.blogspot.ro

You Might Also Like

24 comentarii

  1. Ce roz superb! Minunat modelul. Charm-ul este foarte dragut. ♥
    Imi plac ambele, dar o prefer totusi pe a 2-a pentru ca este mai usor de purtat.
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult Mada,da si mie imi place a doua din punctul asta de vedere,dar cea cu charm-ul acela a fost asa ca de printesa :)))))) .Pup

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Da Ana tot vroiai sa o vezi ,uite ca pe ea am folosit-o prima <3

      Ștergere
  3. Tare frumoase ambele variante.Imi place charm-ul dar varianta cu fundita stampilata este adorabila.♥♥

    RăspundețiȘtergere
  4. love all collection of GR matte, and this one is stunning ! nail art stamping too ! love it !

    RăspundețiȘtergere
  5. uh, ce mani frumoasa! <3
    charmul e foarte misto. abia astept sa mi creasca unghiile sa folosesc si eu, tocmai ce mi au venit niste fundite dar nu le pot folosi pe unghiile astea minuscule :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupic Andra ,merci <3 abea astept sa vad unghiutele tale <3

      Ștergere
  6. Ce nuanta frumoasa de roz.
    Ambele variante imi plac, dar cea cu charm este mai incomoda.

    RăspundețiȘtergere
  7. E extrem de placuta culoarea si foarte reusita manichiura! Habar n-aveam ca si cei de la GR au charm-uri. M-am indragostit de fundita ta <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult Kinga,da sunt noi,le-au pus pe site acum de cand cu bijuteriile.Pup

      Ștergere
  8. Foarte frumoasa nuanta ojei GR si charmul se potriveste de minune pe ea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunata manichiura! Nu ma omor eu dupa roz..dar ce-i frumos e frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult,la fel sunt si eu cu rozul.....nu port de obicei, dar acum le-am facut si le-am purtat cu drag.Pup

      Ștergere
  10. Super cuteee! arata genial si fundita ii da un efect super elegant

    RăspundețiȘtergere
  11. culorile mele preferate,ce sa mai zic de talentul tau,felicitari maxime!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Brindusa,este o manichiura de anul trecut pe care eu o iubesc <3,te pup

      Ștergere