NOTD-Perfect Red by O.P.I.

23:03:00


Hello Beauties,

Astazi vreau sa va spun doar ca am gasit rosul perfect.Nu port rosu de obicei,dar de oja asta chiar m-am indragostit.



Nu am putut sa redau culoarea,exact asa cum este,din cauza luminii,dar chiar este superba.
Aceasta oja am castigat-o la concursul organizat de Sihaya's World si se numeste Over&Over a Gwen-O.P.I.



Manichiura am purtat-o vineri seara la petrecerea Monei,in Club Inspayer Batistei,blogul ei a implinit 4 ani.




A fost primul eveniment de acest gen la care am participat,Mona a organizat o petrecere frumoasa,am avut un moment de dans cu onebeatdancestudio   o prezentare de moda Georgianei Ionita, am facut poze haioase cu Joy PhotoBooth.
Printre surprize s-au mai aflat:
Make-up Corner MAC Cosmetics;
Hairstyling Corner;
Nails Corner by Cherie Nail Styling;
Cocktailuri FMWG;

Tombole si cadouri.


                                                              Cu Teo



                                                           onebeatdancestudio





Felicitari, Mona, pentru petrecerea reusita si pentru proiectele frumoase in care esti implicata.

You Might Also Like

20 comentarii

  1. chiar ca e superba nuanta asta de rosu ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. v-ati distrat, nu gluma! unghiutele am vazut, e un rosu superb

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha, ce haioasă ești cu acele urechiușe. :))
    Chiar e frumoasă nuanța ojei de la Opi!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, Oana! Ma bucur ca ti-a placut!! Te pup cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Mona si multumesc pentru invitatie

      Ștergere
  5. Chiar ca e perfect rosul pe care-l porti! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Te inteleg pe deplin ca te-ai indragostit de aceasta oja, este super sexy! Nici eu nu sunt mare fana a acestei culori, dar o astfel de oja este intodeauna bine venita intr-o colectie!

    RăspundețiȘtergere
  7. <3 ce rosu frumos!!! ador oja asta :(
    si ce poze frumoase si funny de la petrecere, tare rau imi pare ca nu am putut ajunge..
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Andra,da pacat ca nu ai venit,aveam prilej sa ne mai vedem.Pup

      Ștergere
  8. Chiar arata foarte bine! Sa-l folosesti cu placere!

    te puup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup Andreea,probabil ca data urmatoare va fi de Carciun :)))))

      Ștergere
  9. foarte frumoasa mani! am avut privilegiul sa o vad "live" kiss!

    RăspundețiȘtergere