Notd Mountain Landscape

17:42:00



Hello Girls,

A venit si randul unghiutelor din vacanta,am tot avut altceva in plan si nu am avut cand sa vi le arat.
Am avut parte de o bine-meritata vacanta in zona Bran,unde m-am relaxat si m-am plimbat,a fost si vreme buna....totusi putin cam frig pentru aceasta perioada,dar a fost ok.
Si normal ca nu puteam pleca fara unghiute asortate cu peisajul in care ma aflam.



Pentru aceasta manichiura am folosit  baza-tratament Eveline 8in1,ojaMaXfactor Max Effect #44 Graffiti si superba China Glaze #1224 Goldie but Goodie ,oja Konad pentru stampilat si tot pentru stampilat am folosit si oja Flormar Mirror MR 03.Pentru modele am folosit placutele MoYou London -Mother Nature Collection-03,Festive Collection 06,Cheeky Jumbo Plate 06 Happy Holidays si pentru a sigila modelele am folosit de la Golden Rose Gel Look Top Coat .





Va las cu cateva peisaje frumoase din vacanta mea.

Un popas pe Valea Urdii-Culoarul Rucar Bran,pe drum spre Cheile Dambovicioarei.


La plimbare prin Cheile Dambovicioarei.


 La Castelul Bran,ultima oara l-am vazut acum 8 ani.


La Pestera Valea Cetatii care este superba si va recomand cu drag s-o vizitati.


Va pup si pana sambata la colaborare va doresc zile frumoase.



http://coltisorderai.blogspot.ro

You Might Also Like

26 comentarii

  1. Foarte frumoasa manichiura si pozicile de la munte <3 mi.ai facut dor de Craciun :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Great mani and I really love your personal pictures!

    RăspundețiȘtergere
  3. Atat unghiutele cat si pozele din vacanta sunt foarte, foarte frumoase. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce manichiură frumoasă ai făcut, îmi place în special modelul de la degetul mare, am un pulovăr gros exact cu acel imprimeu! :))
    Pozele sunt foarte frumoase, mi-ai făcut instant poftă de-o vacanță la munte! :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Miha,daaaa exact si eu am un pulovar cu imprimeul acela.te pup <3

      Ștergere
  5. Ghindeee si braduti! ♥
    Foarte frumoasa mani. Era musai sa o asortezi cu vacanta.
    Pozele cu tine sunt minunate. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am admirat ceea ce am putut vedea din manichiura si pe Fb.Este foarte frumi.Imi plac ghindutele mult de tot.Iar pozele din vacanta sunt extraordinare! :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos modelul..so winterish :D pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Aduci iarnaaaaaa! (nu e un lucru rau, pt ca imi place...dar nu inca)

    Manichiura este super...iar peisajul...ce sa mai zic! :*

    Te pup. ps: in curand ne vedem :d

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa oja Maxfactor :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai avut unghiute superbe in vacanta, iar fotografiile din calatoria vostra sunt impresionante. Si noi am dorit sa mergem in munti, dar am amanat pana la sf. lunii octombrie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andrea,te pup,sper sa nu se faca prea frig pana la sfarsitul lui Octombrie :)))))

      Ștergere
  11. Cat de frumos arata!!!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  12. ce frumos, cata inspiratie, draga mea! te pupp

    RăspundețiȘtergere
  13. super manicure , winter theme , and lovely pictures.
    pity i cannot understand what did you write :)
    but never mind i have enjoyed at your pictures

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tk u :)))))) oooo bubica you can translate :)

      Ștergere