Fall Into Beauty Challenge

13:43:00



Hello Beauties,

Asa cum v-am spus in finalul postari de ieri,astazi revin cu o manichiura care face parte dintr-o frumoasa colaborare,care s-a nascut la initiativa lui Kleo,si ii multumim pentru idea de a celebra venirea toamnei.Pentru aceasta  colaborare Fall Into BeautyRomina a fost cea care a creat acest minunat banner  care ne-a placut tuturor. 

Aceasta este manichiura realizata de mine in culorile toamnei si care sper din tot sufletul sa va placa.


Am folosit  baza-tratament Eveline 8in1, oja Oriflame The One-Rose Diam, placutele Cheeky Jumbo Plate 7-Home Sweet Home,Winstonia W119,BM 04,oje Konad si Golden Rose-Rich Color #115 pentru stampilat si Gel Look Top Coat de la Golden Rose pentru a sigila modelele.


Inspiratia mea a fost chiar bannerul Rominei.
La aceasta colaborare participa bloggerite/vloggerite ale caror link-uri vi le las mai jos si va rog sa treceti pe la fiecare,sa vedeti cu ce au contribuit la acest challenge.


19. Mariposa Romania - ( Tutorial Handmade )https://www.youtube.com/user/mariposaromania

Va pup,va doresc o duminica frumoasa si va astept cu impresii.



http://coltisorderai.blogspot.com/

You Might Also Like

34 comentarii

  1. awww ce frumoase sunt <3 perfecte pentru toamna :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa este manichiura, cand am cautat si eu pe la mine niste stampile cu frunze dar nu am gasit :)) Trebuie sa corectez situatia :D

    RăspundețiȘtergere
  3. wai cat de frumoase sunt <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba manichiura! ♥
    Imi place mult ca ai folosit mai multe nuante tomnatice.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba manichiura de toamna! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos! ai imbinat multe elemente tomnatice si oja de baza e geniala <3

    RăspundețiȘtergere
  7. love your stamped nails :) even you have pumpkin
    super look !

    RăspundețiȘtergere
  8. vai cat de frumos si ce bine ti--a iesit <3 ador combinatia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc tare mult Deyutza <3.Te pup

      Ștergere
  9. Ce frumoase sunt! Modele aplicate se potrivesc perfect!

    RăspundețiȘtergere
  10. de toamna cu adevarat! foarte, foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce idee si tema minunata. Imi plac mult culorile iar dovleceii...imi vine sa le mananc :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ce manichiura perfecta pentru toamna! <3

    RăspundețiȘtergere