NOTD Purple Chevron Mani&Pedi

16:46:00


Hello Beauties,

Saptamana asta se pare ca stau ceva mai bine cu energia,am reusit in weekend sa-mi incarc bateriile.Am facut duminica o plimbare lunga si relaxanta,care se pare ca mi-a priit.

Dar sa va arat frumoasa manichiura cu care mi-am inceput saptamana.



Aceste doua oje superbe sunt primite de la doua Bloggerite dragi mie,pe cea mov Sally Hansen #640 Plum Luck, am primit-o cadou de ziua mea de la Andreea,iar pe cea Moyra Holografica #255 o am de la Mada.



Pentru aceasta manichiura am folosit baza-tratament Eveline 8in1,ojele Sally si Moyra mentionate mai sus,placuta nou achizitionata de la Konad M101,de pe care am  folosit modelul Chevron si Gel Look Top Coat de la Golden Rose pentru a sigila modelele.



Cam atat despre manichiura pe care o port zilele astea.Este primul meu Chevron si mi-e tare drag modelul acesta.

Si asa cum scrie si in titlu, mi-am asortat si o pedichiura cu aceste doua frumoase oje nou intrate in colectia mea.



Va imbratisez cu drag pana sambata,cand voi posta din nou pentru colaborare,si va doresc o saptamana minunata.





You Might Also Like

17 comentarii

  1. Foarte frumoasa manichiura si bineinteles pedichiura. ♥
    Imi plac mult manichiurile chevron.
    A ta arata superb in combinatia asta.
    Eu intotdeauna "reusesc" performanta de a aplica aiurea modele intregi de pe placute.
    Te admir ca tu le poti folosi si la pedi asa frumos. ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS: Ultima poza este super pretty. Ti-am mai spus si inca iti repet :D
      Imi place muult cum iti sta coafura. ♥

      Ștergere
    2. Iti multumesc mult Mada,mereu esti draguta,ma bucur ca iti plac unghiutele si coafura mea <3.Te pup

      Ștergere
  2. Asa te vreau, bravo, ma bucur ca te simti mai bine! :)
    Privind pozele cu manichiura, mi-am spus iarasi: "Doamne, cum reuseste Oana...?!"! Foarte frumoasa! Acum aflu ca se cheama si Chevron modelul, plec putin mai isteata din vizita la tine! :D

    Puuup, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haaaaaa ce draguta esti Ilda :)))) m-ai facut sa zambesc cu comentariul tau.Multumesc mult pentru cuvintele frumoase si ma bucur ca iti plac unghiutele mele.Te pup <3

      Ștergere
  3. Plimbarea si mai ales inghetata ti-au incarcat bateriile.(sunt sigura de asta)
    Ma bucur enorm ca iti place oja de la mine si mai ales ca o folosesti.

    De manichiura ta nu pot sa zic decat ca e superba si ca trebuie sa ii dau dreptate Madalinei: esti un as in stampilat. Felicitari.

    Oja holo ii da un aer foarte interesant manichiurii.

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Andreea :)))))) clar inghetata.....sunt de acord cu tine <3.Multumesc inca odata pentru ojele Sally <3 si ma bucur ca va place ce a iesit. Pupici

      Ștergere
  4. Wow, cat de bine arata modelul! Si eu de 2 luni astept placuta aceea pt review si inca n-a ajuns...Pedichiura e super cute si ea, ca tine de altfel :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat sunt de frumoase!!Imi place mult cum se vede modelul stampilat cu oja holo!Cred ca arata excelent si pe negru.Si ma repet...cat de drepte ti-au iesit!!! :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa mani! iubesc culorile alese iar tu...super cute :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa manichiura . Este superba oja Moyra :)

    RăspundețiȘtergere
  8. hey sweetie

    really cute nails!love the color!! what about following each other?


    greetings
    vicky
    http://www.fashionrailways.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Vicky tk u ......follow you <3 Kisseeeesssss

      Ștergere