NOTD-Mojito nails

16:32:00


Hello Girls,

Am mesterit niste unghiute in ton cu caldura de afara.
Se baga cineva la un "Mojito". Stiu ca va plac cocktail-urile,asa ca sper sa va placa si unghiutele mele.


Am folosit baza Essence-Pro White Effect,ojele Laura Clauvi-Acid Yellow-72 si Flormar Wet Look-WL08,placutele Winstonia W118,BM 04,Konad-M55.


Pentru a sigila modelele,am ales de la Golden Rose,amandoua variantele de top coat Matte si Gel Look.


Cu unghiutele astea mi-am petrecut saptamana,mai ales ca aveam nevoie si de ceva lamaie pentru greata ca am inceput serviciul :))))).


Va pup ne cititm sambata la colaborare,pana atunci va doresc zile racoroase,alaturi de un Mijito.





You Might Also Like

24 comentarii

  1. Foarte frumoasa combinatia si fresh! ♥
    Ai fost tare la faza cu greata. :)))) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mojito este preferatul meu. As putea sa stau pe o plaja si sa beau Mojito 24/24.

    Unghiutele ti-au iesit super, ca de fiecare data! (imi place ca ai stampilat lamaia cu verde si nu cu galben)

    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheeeee stiu Andreea ca este preferatul tau,.....ce tare tocmai acum eu scriam pe blogul tau :)))))),merci ma bucur ca iti plac unghiutele mele.Pupici

      Ștergere
  3. : ))) <3 Mojito (astazi am bagat 2 cocktailuri : ))! Frumoasa mani! Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupici G merci mult,ma bucur ca va place <3.Si eu sunt amatoare de cocktail-uri

      Ștergere
  4. eu ieri am servit un Cuba Libre...dar preferatul meu e Pina Colada...si mai beau si Pink mojito...are sirop de capsuni! :) unghiutele tale sunt foarte...imbietoare! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Iulia,preferatele mele sunt cele cu rom alb,lichior de portocale si mai nou Apperol Spritz,pupici

      Ștergere
    2. Chiar am pofta de un Mojito:)

      Ștergere
  5. superba alegerea de culori! geniala mani :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mojito? Nu merge ca sunt la munca, asa ca da si la mine lamaia. :)
    Imi plac mult unghiutele tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. how cute manicure ! love this Mojito colors :)

    RăspundețiȘtergere