Alphabet nail art challenge - Letter Q

13:17:00


Buna fetelor,

In saptamana care tocmai se incheie nu am avut energia necesara sa postez si sa fac absolut nimic.Am fost obosita peste masura si-mi pare rau ca nu am putut sa fac ceea ce-mi place.Sper ca acest weekend sa ma ajute sa-mi revin si sa-mi recapat energia necesara pentru saptamana urmatoare.
Saptamana aceasta avem in colaborarea noastra litera "Q" - Queen of Hearts pentru mine.



Produse folosite baza-tratament Eveline 8in1, oja Flormar #400 si Rimmel London #858 In The Poppy Pink ,oje Konad pentru stampilat,placutele Konad M48 ,Winstonia W102,Bundle Monster BM02,BM19 si de la Farmec Gel TopCoat  pentru a sigila modelele.




Aceasta mi-a fost inspiratia.



Sper sa va placa interpretarea mea din aceasta saptamana si nu uitati sa treceti si pe la fetele care au participat la colaborare.

  1. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro/
  2. Rita - http://addictedofbutterflies.wordpress.com/
  3. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro/
  4. Oana - http://unghiutele.blogspot.ro/
  5. Teo - http://taitzel-make-up.blogspot.ro/
  6. Andreea - www.dittanail.blogspot.ro
  7. Andra- http://andrakat.wordpress.com
  8. Ella - http://beauty-corner-for-women.blogspot.ro
  9. Andra (Sophie) - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro

Cred ca ati observat ca Blogul meu are  hainute noi.Multumesc  mult Andrea Manases pentru ajutor.Mi-a creat 4 headeruri personalizate ,cadou de ziua mea,pentru blogul meu,pe care in timp le voi folosi cu siguranta pe toate. Imi plac toate foarte mult.Sper sa va placa si voua.Acesta mi-e  cel mai drag.Te pup Andrea si iti multumesc inca odata <3.

Va pup si va doresc un weekend linistit si odihnitor.





You Might Also Like

28 comentarii

  1. Felicitari!Imi place foarte mult noul aspect al blogului.
    Mani este exceptionala.Imi plac culorile folosite si cum le-ai imbinat.Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma inebunesti! cata rabdare si pasiune poti sa ai?superb! te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Stella <3 chiar imi place, daa chiar e pasiune <3 .Te pup si eu <3

      Ștergere
  3. Foarte frumoasă manichiura și foarte bună ideea!
    Îmi place foarte mult noul header!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihi, la tema asta ne-am potrivit.
    Imi place foarte mult interpretarea ta. ♥
    Felicitari si pentru header. Este superb!
    Abia astept sa le vad si pe celelalte.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Mada si multumesc mult <3,ma bucur ca iti place

      Ștergere
  5. Cat imi place ideea de Queen of hearts! :) Frumoasa manichiura, Oana!
    Minunat gestul facut de Andrea! Intuiam eu ca e o fata extraordinara! Arata chic si girlish headerul, cu personalitate! :)

    Pupicei, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Ilda,ma bucur ca iti plac unghiutele mele. Da Andrea super draguta chiar mi-a facut o surpriza placuta <3

      Ștergere
  6. Ma bucur ca ai facut manichiura in ciuda faptului ca esti obosita.
    A iesit frumos, ca toate celalalte de altfel.

    Pupici draga mea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupici Andreea merci,daaaaa azi noapte :))))) cu ultimele resurse :)))) <3

      Ștergere
  7. Cat de bine arata, o ador ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumos ti au iesit!! ca de obicei, bineinteles. vezi ca luna viitoare vin in bucuresti, sper ca n-ai uitat ce-am vorbit :))

    imi place foarte mult headerul, sunt curioasa cum sunt si celelalte!

    pupici

    http://andrakat.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Andrakat :))))) haha n-am uitat claaaaar te pup <3

      Ștergere
  9. hehe cat de dragute au iesit! Queen of <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Alice in Wonderland! E foarte frumoasa manichiura! Chiar ma duce cu gandul la Queen of Hearts! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa manichiura !
    Imi place mult noul header :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ti-au iesit minunat unghiutele.
    Combinatia de alb-rosu-negru e super, de modele deasemenea.
    Esti foarte talentata!


    FASHION-SPIKE.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte buna idea, daca as fi avut timp cred ca as fi ales acelasi subiect. Imi place foarte mult cum a iesit inelarul!
    Ma bucur mult ca iti place header-ul!
    Iti urez o saptamana cat mai usoara, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult Andrea,pentru tot te pup si eu <3

      Ștergere