Review BB Cream Powder Reborn


Buna fetelor,

Acum cateva saptamani am primit din partea Flormar ,un goodiebag,la care am  facut un review si un machiaj aici.


                                                                       sursa foto :https://www.facebook.com/FlormarCosmeticsRomania

Astazi vreau sa va vorbesc despre un alt produs foarte bun primit tot  atunci ,dar pe care nu l-am folosit la acel machiaj, un BB Cream Powder care face parte tot din colectia Reborn.



Am fost putin surprinsa cand am deschis cutia pentru ca eram obisnuita ca BB Cream-ul sa fie intr-un tub si nu intr-o cutie.
Nuanta pe care am primit-o eu este cea mai deschisa Soft Beige,dar pe care atunci cand am vazut-o mi s-a parut foarte inchisa pentru tenul meu.Era doar o parere, culoarea se potriveste perfect tenului meu si se adapteaza culorii tenului.
Are o textura cremoasa,usoara,catifelata, nu este gras,are o acoperire medie spre mare.
Se aplica usor si rapid,este foarte purtabil ca zic asa,confortabil,se poate seta cu o pudra si rezista pe fata 8-10 ore foarte bine.Eu il aplic cu un buretel din acela triunghiular pentru fond de ten.


Am purtat un machiaj facut cu acest BB Cream aici.



Il gasiti in 12 nuante cutiuta are 12 grame,este prevazuta cu doua compartimente,in cel de sus este BB cream-ul compact iar in cel de jos gasiti un buretel de silicon pentru aplicare,pe capac are oglinda,iar pretul este 41 de Ron.



Ati folosit vreun produs din Gama Reborn? Vi le recomand cu tot dragul.


                                                                  sursa foto :https://www.facebook.com/FlormarCosmeticsRomania

Va pup si pana sambata la colaborare va doresc zile minunate.


Etichete: , , , ,