Alphabet nail art challenge - Letter L

00:01:00


Buna fetelor,

Am ajuns la saptamana 12 in colaborare la litera "L". Astazi Lace pentru mine.


Am stampilat dantela doar peste o baza fara alta culoare si a iesit foarte frumos . Sper sa va placa si voua.



Am folosit o baza pentru manichiura french,am stampilat dantela cu oja neagra speciala pentru stamping de la Konad folosind placuta Konad m89,apoi am sigilat modelul cu Top Coat Matte de la Golden Rose .



Mie imi place tare mult rezultatul,este o manichiura foarte eleganta.
M-au inspirat niste rochite frumoasa din dantela neagra evident.




Aici aveti linkurile fetelor participante la colaborare.




You Might Also Like

26 comentarii

  1. Sunt într-adevăr elegante și feminine. Îmi plac!
    Pupicei și distracție plăcută în vacanță! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai nişte unghii foarte frumoase!(mă refer la forma lor)
    În ceea ce priveşte modelul, e superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos ti-a iesit <3
    you are the queen of stamping!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) multumesc mult Andra Kat pentru apreciere,esti o draguta <3

      Ștergere
  4. Superbe!
    Ador modelul dantelat.♥
    Am o slabiciune pt acest material si cand am vazut manichiura ta, am exclamat Wow!
    Vacanta placuta, Oana! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Mada,ma bucur ca iti place modelul meu,si daaaaa abea astept sa se faca luni dimiiiii sa plecam <3 pupici

      Ștergere
  5. vai vai ce bine arata ,imi place

    RăspundețiȘtergere
  6. superb! o alegere grozava de culori :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa Teo.......culoriiiiiii........negru :)))))) <3

      Ștergere
  7. Ce scurt si la obiect ai fost cu postarea asta! :))
    Stii ca-mi place manichiura :*
    Apropo: imi place la nebunie cum ti-ai schimbat head-er-ul ala :D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Oana draga, I am in love :) Atat de superbe iti sunt unghiutele imbracate in dantela, foarte bine ti-a iesit printul! Header-ul sincer mie nu imi prea place, eu prefer cele simple si lineare, dar gusturile difera. Daca doresti eu te pot ajuta cu cea mai mare placere cu un design de header.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult Andrea, ma bucur ca iti place dantela mea. Header-ul l-am facut si eu in joaca intr-o dupa-amiaza,daca ma poti ajuta cu unul,iti multumesc <3.Pupici

      Ștergere
    2. Cu cea mai mare placere te ajut. Dupa ce vin inapoi din concediu o sa-ti trimit doua, trei variante de header-uri!

      Ștergere
    3. pupiciiiiii multi Andrea,multumesc mult <3

      Ștergere
  9. E o manichiura foarte frumoasa si eleganta. <3 ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cum ti-am zis si pe fb mi-a placut foarte mult de cand am vazut-o ♥

    RăspundețiȘtergere