Review oje Farmec Collection si Gel TopCoat+Mani si Pedi


Hello Girls,

Cu ceva timp in urma am primit spre testare de la Farmec cateva oje pe care vi le-am mai prezentat intr-o alta postare si am facut si un review la o parte din ele aici.

Acum a venit randul ojelor colorate Farmec-Collection,din colectia de vara.


sursa foto-https://www.facebook.com/farmec.company/timeline

Din aceasta colectie eu le-am primit pe acestea 4,  #MY LAVENDER,#FEELING SPECIAL#BAKED APPLE,#YUMMI PEACH cu care am realizat o manichiura,vesela si colorata ca niste bombonele.




Aceste oje vin in sticlute de 5 ml,dupa mine este cantitatea ideala pentru o sticluta de oja,au o pensula intre subtire si lata,foarte buna, care nu lasa dare,o textura destul de cremoasa,care necesita totusi doua straturi pentru o acoperire buna,ultima cea roz are si un shimmer foarte fin in ea,si le gasiti la pretul de 4,47 Ron.


Pe langa aceste minunate oje colorate am primit si Gel TopCoat,despre care vreau sa va spun ca sunt foarte incantata,este intr-adevar un produs inovator,care improspateaza si protejeaza culoarea lacului de unghii.Eu sunt incantata ca nu mi-a intins absolut deloc desenele de pe unghie,a rezistat eroic  5 zile,nu s-a crapat,nu s-a ciobit pe la colturi deloc.Confera unghiei un luciu deosebit, profesional as putea sa spun,intens,datorita efectului de gel. Se usuca relativ repede in aproximativ 3-4 minute.Este prezentat intr-o sticluta de 11 ml,are pensula normala,subtire si il gasiti la pretul de 8,17 Ron.

Cam asa  a iesit manichiura mea,precum v-am spus inspirata de aceste oje care arata ca niste bombonele,si chiar de niste bombonele adevarate m&m.







Si asta nu e tot,pentru ca intr-adevar m-am indragostit de aceste oje,am facut si o pedichiura la care  port oja #FEELING SPECIAL, si chiar ma simt speciala.
Sper ca v-au placut unghiutele mele inspirate de bombonele.


                                      Voi aveti oje din colectia de vara Farmec? 

                     Va pup si va astept cu comentarii dulci la postarea mea.


Etichete: , , , ,