Margarete......pentru fete....

16:31:00


Buna fetelor,

Manichiura aceasta mi-a inveselit cateva zile din saptamana posomorata care tocmai a trecut si care m-a afectat fizic.Se pare ca acum la batranete :)))) devin meteosensibila .Dar acum sunt bine si cu chef de unghiute noi.

Asa ca haideti sa va arat si voua unghiutele mele frumoase.


Am tot asteptat sa gasesc o ocazie potrivita sa  folosesc aceasta minunata oja pe care mi-am comandat-o de pe http://www.cosmania.ro/-distribuitor oficial al produselor Golden Rose. Daca vreti sa fiti la curent cu toate noutatile nu uitati sa dati like paginii de Facebook aici.
Si iata ca aceasta ocazie nu s-a lasat prea mult asteptata,cred ca aceasta oja este perfecta ca si baza pentru modelul ales de mine.


Toate produsele folosite au fost Golden Rose: baza-Nail Hardeneroja este Rich Color #70,stamping-ul l-am facut cu ajutorul placutelor Winstonia W110 si Cheeky Jumbo Plate 7-Home Sweet Home,iar modelele le-am sigilat cu Gel Look Top Coat.


 Va pup,va doresc un inceput de saptamana excelent si va daruiesc cate o margareta tuturor.




You Might Also Like

22 comentarii

  1. Of, Oana... Pe toti ne-a afectat vremea urata de afara. :(
    Oja GR are o nuanta asa fresh si ai ales-o perfect pentru model.
    Floricele sunt mega cute, sa nu mai zic de stropitoare. :D
    Te puup si o saptamana vesela si insorita, exact ca manichiura! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pupici Mada,merci,ma bucur ca va place,vad ca toata lumea e debusolata de la vremea asta :)))) <3

      Ștergere
  2. Foarte frumoasă nuanța ojei folosită ca bază, la fel și margaretele tale!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar, vremea asta ne-a cam dat peste cap. Bine ca s-a dus, azi chiar a fost frumos. :) Arata super modelul asta. Oja e frumoasa, floricelele la fel . :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Ana Maria,ma bucur ca va plac <3

      Ștergere
  4. Imi place la nebunie manichiura ta, e asa de vesela si de cute ^_^.
    Apropo, cred ca am si eu oja asta, dar nu sunt sigura. Stiu sigur ca am un verde tot de la GR, dar nu mai stiu ce numar e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Ana Maria <3 ,dai afcut shi tu cu ea mani pt G,shi mi-a placut tare mult <3

      Ștergere
  5. foarte frumoase floricelele..si oja <3 bestiala

    RăspundețiȘtergere
  6. Yuhu ce frumoase sunt!Imi place la nebunie stropitoarea.Dupa ce am vazut cateva poze si pe instagram cu margarete acum vreau si eu!Timp sa am si ma apuc de treaba.♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Madalina :))))) da mi-a placut mult stropitoarea m-am amuzat shi eu :)))

      Ștergere
  7. Foarte dragute floricelele, macar la vederea lor simt ca este vara, ca la noi din pacate de dimineata tot ploua si este racoare :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te pup Andrea,shi aici a plouat azi in doua reprize ,acum e cald iar,multzumesc ma bucur ca va plac margaretele mele

      Ștergere
  8. pe mine ma afecteaza vremea si la tineretea mea:)) Iar daca tu esti batrana, eu n-am ce sa mai zic. :)))))) oricum e super faina mani :D pupicei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. heheeeeeee merci mult draga mea,ma bucur ca itzi place <3

      Ștergere
  9. Imi plac teribil margaretele tale!!!

    RăspundețiȘtergere