Margarete......pentru fete....


Buna fetelor,

Manichiura aceasta mi-a inveselit cateva zile din saptamana posomorata care tocmai a trecut si care m-a afectat fizic.Se pare ca acum la batranete :)))) devin meteosensibila .Dar acum sunt bine si cu chef de unghiute noi.

Asa ca haideti sa va arat si voua unghiutele mele frumoase.


Am tot asteptat sa gasesc o ocazie potrivita sa  folosesc aceasta minunata oja pe care mi-am comandat-o de pe http://www.cosmania.ro/-distribuitor oficial al produselor Golden Rose. Daca vreti sa fiti la curent cu toate noutatile nu uitati sa dati like paginii de Facebook aici.
Si iata ca aceasta ocazie nu s-a lasat prea mult asteptata,cred ca aceasta oja este perfecta ca si baza pentru modelul ales de mine.


Toate produsele folosite au fost Golden Rose: baza-Nail Hardeneroja este Rich Color #70,stamping-ul l-am facut cu ajutorul placutelor Winstonia W110 si Cheeky Jumbo Plate 7-Home Sweet Home,iar modelele le-am sigilat cu Gel Look Top Coat.


 Va pup,va doresc un inceput de saptamana excelent si va daruiesc cate o margareta tuturor.




Etichete: , , ,