Alphabet nail art challenge - Letter B

00:49:00


Buna fetelor,

Toate asteptam cu nerabdare sa vina sambata,sa vedem ce idei nastrusnice au avut celelalte fete pentru creatiile lor.
Astazi litera "B" pentru care eu am ales sa fac-Balloons.


 Pentru baloane,am facut un homemade decal,am transferat modelul pe stampila,apoi am dat cu oja colorata si am umplut baloanele,am aplicat un strat generos de top-coat si dupa ce s-a uscat l-am deslipit de pe stampila cu o penseta si l-am aplicat pe unghie,apoi din nou peste el Top-coat. Aveti aici si un mic tutorial.

Am folosit baza Flormar-Optical Whitener,oja Essence #125-Absolutely Blue,top-coat Gel Look-Golden Rose si stampilele MoYou-Mother Nature #3,Winstonia W117 si Konad m79.

                                                Aceasta a fost inspiratia mea.

Pe mine m-a bine dispus acest model si l-am purtat toata saptamana cu drag.

Sper ca v-a placut si voua interpretarea mea si ca va duce cu gandul la vacanta.

Acestea sunt blogurile fetelor care participa la colaborare,sa le facem o vizita sa vedem si modelele realizate cu maiestrie de ele.

12. Aby's World - http://abyukina.blogspot.ro
22. Ana's Beauty Blog - http://ana-s-beautyblog.blogspot.ro/


Va pup si va astept cu impresii.




You Might Also Like

36 comentarii

  1. Vreau sa zbor si eu in balonul tau daca imi permiti, foarte frumoasa manichiura si inspirata , te pup :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Mihaela,da te ashtept sa zburam impreuna :)))

      Ștergere
  2. Foarte frumoase! Ai chiar două teme într-una cu B. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzumesc, exact Miha Ella,Georgia Tanase mi-a deschis capul,nu mi-am dat seama ..... Baloons&Birds <3

      Ștergere
  3. Sunt superbe, minunat modelul pe care l-ai ales!!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-au dus cu gandul la cartile scriseJules Verne unghiutele tale.Sunt adorabile. ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba manichiura, Oana! Iar abordarea este Wow! Cred ca este o senzatie super sa te plimbi in balon. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Mada ......da mi-ar placea o plimbare :))))

      Ștergere
  6. Foarte reușită manichiura asta, felicitări ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Oana <3 ma bucur ca va place :)

      Ștergere
  7. super dragute!!!imi plac foarte mult norisorii!<3

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte draguta manichiura :) si eu m-am gandit la asta, dar am renuntat la idee...si cate stampile ai ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))) multzumesc Anca <3 daaaaa am multe shtampile :))))

      Ștergere
  9. Cat de originala e abordarea!!! Super! Si modelul e la "inaltime" :)) Foarte frumoase <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Kinga :) ma bucur ca v-au placut <3

      Ștergere
  10. vai!! Sunt superbeeee ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  11. Un tutorial si o manichiura putin spus perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cand ai sa faci o plimbare cu balonul sa ma anunti ca vin si eu. :)
    Frumoasa manichiura ta. Imi place ca ai facut si tutorial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Ana Maria,o avem alaturi shi pe Mihaela,amatoare de o plimbare :) pupici

      Ștergere
  13. inca o idee geniala! <3 Like like! <3

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce dragu sunt baloanele, ador modelul realizat de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoase unghiute, iar modelul este original! Multumesc pentru incurajare si pentru follow!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. ma dai pe spate cu asa unghiute,daca ai fi mai aproape de mine te-as vizita mai des !

    RăspundețiȘtergere