Rimmel-Sweetie Crush #010 Fizzy Applelicious

23:02:00


Buna fetelor,

In weekend nu am avut timp nici de colaborarea TPA-Group,nici de alta postare,asa ca scriu acum la ceas tarziu din noapte :)))).

Aceasta este manichiura primavaratica cu care mi-am inceput saptamana.


Este cea mai noua achizitie de la Rimmel si anume Sweetie Crush  #010 Fizzy Applelicious.Le-am gasit intamplator in dm si aceasta a fost culoarea care m-a atras cel mai mult. Vreau sa va spun ca este cea mai Sweet texturata pe care am folosit-o pana acum,este foarte finuta,cu o culoare de bombonica,isi merita numele pe deplin.

Pentru stamping am folosit noile mele placute de la Winstonia,W104,W110,W112,de care sunt foarte incantata. Comanda mi-a sosit direct la usa in doua saptamani.



Sper ca v-au placut,va pup si va doresc o saptamana frumoasa.

You Might Also Like

16 comentarii

  1. Ma omori cu atatea stampile. Numai mie nu-mi iese. :( Si sa sti ca am uitat-o acasa si ieri si azi, de asta nu ti-am mai scris. :(
    imi place oja de la Rimmel, e clar ca trebuie sa-mi fac de drum in DM.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. heheeeee merci Ana Maria <3 am tot ashteptat pozele,ce sa fac daca nu shtiu sa pictez shi eu ca voi :))))),ma adaptez :)

      Ștergere
  2. Ce nuanta dulce are! Cum de am omis asa frumuseti? Modelul este pe masura ojei, la fel de dragalas si primavaratic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pupici Mada merci mult,e asha de finutza oja asta.........imi place cel mai mult din toate texturatele mele <3

      Ștergere
  3. Sunt superbe unghiutele tale! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Recent am vazut si eu aceasta colectie, dar deocamdata nu am cumparat nici o oja, am prea multe nefolosite acasa :) Imi place mult combinatia pe care ai creat-o!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzumesc mult Andrea <3 ma bucur ca itzi place :)

      Ștergere