golden rose holiday #87 + golden rose matte top coat

11:40:00


Hello girls,

Astazi va prezint inca o oja din cele cinci primite spre testare de la Golden Rose,si anume Holiday #87,o culoare superba mie mi se pare a fi un roz prafuit.


Este o oja texturata cu finish mat,iar textura grunjoasa pare mai proeminenta decat la ojele cu sclipici,pentru ca este mata,si care se usuca foarte repede.


Am aplicat baza -No More Ridges&Yellow,doua straturi din Holiday#87,stamping cu pacuta Konad m65,apoi am sigilat modelele cu Matte top-coat.

Top coat-ul l-am aplicat doar pe unghiutele cu model.




      Ojele Holiday le gasiti intr-o multitudine de culori pe http://www.cosmania.ro/,impreuna cu multe alte oje si cosmetice.



Voua care texturate va plac mai mult mate sau sclipicioase?
Va pup si va doresc un sfarsit de saptamana relaxant.

You Might Also Like

20 comentarii

  1. Ce frumos este modelul! Delicat datorita ojei si a trandafirasilor. Superba manichiura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasă culoarea și îmi place mult și modelul de pe inelar ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma ajutati un clik
    www.organicbaby.ro?coda=143525

    RăspundețiȘtergere
  4. combinatia cu stamping este super tare ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Uffff,tentatii noi.Ma straduiesc din rasputeri sa ma abtin din a cumpara oje iar voi ma tentati mereu!!Oja este minunata iar unghiutele finute <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Madalina :))))) ,daaaaaa shi eu imi propun sa stau cuminte shi nu pot :)))))

      Ștergere