T.P.A. Group Challenge- #24 Reciprocal Gradient

13:56:00


Buna fetelor,

Astazi  de 1 Martie vreau sa va spun tuturor La multi ani  si sa va urez o primavara frumoasa!!!!

Tema colaborarii de astazi este Reciprocal Gradient,iar eu am optat pentru un Reciprocal Gradient Stamping,care sper sa fie pe placul vostru.


Am folosit tehnica buretelului bineinteles,si urmatoarele produse:baza Flormar Optical Whitener,oja alba Flormar #400 un strat peste care am aplicat cu buretelul 3 oje Chissa #158,#160,#278 si din nou albul de la Flormar, am sigilat cu Top-Coat Gel Look-Golden Rose,apoi  am aplicat un model stampilat Konad m79,pe care am dispus culorile in sens invers si din nou am sigilat cu acelasi Top-Coat.


Aceasta este interpretarea mea pentru  tema Reciprocal  Gradient care sper sa va placa.



Acum sa trecem si pe la celelalte fete sa vedem ce au realizat.

·  Mihaela (Ela's Dreams) - http://elasdreams.blogspot.ro/


Va pup sa aveti un weekend plin de flori si Martisoare.

You Might Also Like

34 comentarii

  1. Deci e geniala manichiura ta, geniala! Imi place la nebunie! <3
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Itzi multzumesc mult Alexa <3, ma bucur ca itzi place :)

      Ștergere
  2. Ce ingenioasa ai fost! Felicitari pentru model. Imi place muuuult de tot cum ai interpretat tema. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Mada,am vrut sa fac altceva decat tema shtiuta de noi toate :).ma bucur ca va place

      Ștergere
  3. Frumos modelul.Sigur o sa-l incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Incredibil cât poți fi de creativă ! Genială interpretarea ta... Și îmi place cum te-ai folosit de stamping pentru această temă ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzumesc mult Oana,sunt super bucuroasa ca va place interpreatarea mea <3

      Ștergere
  5. Da imi place chiar foarte mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-a iesit foarte frumos gradientul si cu stampilatul deasupra

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place enorm interpretarea ta si culorile folosite, pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte dragute :) O primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase sunt. Geniala ideea cu stampilatul peste gradient! Great minds think alike ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yup Kinga <3 ,merci mult te pup,shi ale tale au fost wwooowww :)

      Ștergere
  10. Buna Oana!
    Vreau sa te felicit pentru creativitatea de care dai dovada si zambetul pe care ni-l aduci pe buze.
    Cu drag,Roxie T

    fmdstyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. itzi multzumesc mult Roxie,ma bucur ca va plac unghiutzele mele <3

      Ștergere
  11. Tare talentata esti! Foarte frumos :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. itzi multzumesc mult Lorena <3 eshti foarte dragutza

      Ștergere
  12. Arata mai mult decat minunat, imi place foarte mult rezultatul, cred ca este cea mai reusita manichiura dintre toate pe care le-am vazut! Felicitari, you nailed it!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Itzi multzumesc foarte mult Andrea <3, m-au bucurat foarte mult toate aprecierile voastre :)

      Ștergere