Review MoYou Image Plate part II

15:54:00


Hello Girls,

Asa cum am promis in prima parte a review-ului placutelor MoYou London,am revenit cu cea de-a doua placuta primita spre testare,si anume placuta #06-Festive Collection.

Aceasta este o placuta superba cu modele de Craciun.Nu am pregatit o manichiura cu aceasta placuta,dar am imprimat modelele pe o coala alba pentru ca astfel veti putea vedea modelele mult mai bine.



Placutele le gasiti pe site-ul MoYou cu 4,99 lire,iar pe pagina deFacebook gasiti mai multe poze si clipuri cu review-uri .
Pe site gasiti o multime de modele, aveti de unde alege cu siguranta.
Eu le-am ales pe acestea si in viitorul apropiat vreau sa-mi maresc colectia.

Va pup,va doresc o duminica placuta si sper sa va fie de ajutor review-ul meu si sa va faca sa va doriti macar o placuta MoYou London.

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Ce frumos s-au imprimat pe coala de hartie. Au modele deosebite aceste placute. Sa le folosesti cu drag si inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Mada,doar ca mai am de ashteptat ceva pana la Craciun,sa le pot folosii <3 pupici :)

      Ștergere
  2. Foarte frumoase sunt placutele astea, nu am vazut niciuna care sa aiba modele si sa nu-mi placa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Mihaela,la fel am zis shi eu <3, toate sunt frumoase :)

      Ștergere