Jeans & MoYou London nails

20:50:00


Hello Girls,

Astazi va prezint o oja superba din colectia noua Essence,Jeans Sugar #07 blue-jeaned. 


Mi-a placut foarte mult,este o texturata putin mai fina decat celelalte pe care le mai am ,are o acoperire foarte buna,totusi am aplicat-o in doua straturi,peste baza Optical Whitener de la Flormar,iar modelul l-am sigilat cu Gel Look Top Coat-Golden Rose.



Nu am facut un model complicat,tocmai pentru ca am vrut sa las oja sa se vada in toata splendoarea ei.
Am folosit o placuta MoYou London,pentru inelar,si o tinta pentru aratator.





Sper sa va placa unghiutele mele Jeans.Voi aveti oje Essence din noua colectie?

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Uhh ce frumos este modelul de pe inelar

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de bine arata oja! Si manichiura este foarte frumoasa. Imi place si inelul foarte muult. Este asa dragut! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pupici Mada, ma bucur mult ca iti place <3, shi eu le tot admir :) ,o sa-mi fie mila sa le shterg :)))))

      Ștergere
  3. E superba rau atat manichiura cat si oja ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult de tot, sunt happy ca va place <3

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa oja iar modelul stampilat se potriveste de minune!

    RăspundețiȘtergere