T.P.A. Group Challenge- #21 Studded Nails

13:20:00


 Buna fetelor,


Iar sambata,iar Challenge,astazi Studded Nails .Am crezut ca o sa-mi dea de furca aceasta tema,dar chiar mi-a placut si am facut unghiutele relativ repede si frumoase zic eu,insa asta ramane la aprecierea voastra.


Pentru ca suntem in luna 'LOVE' am incercat sa imbin tintele si inimioarele. 


Am folosit produse Flormar ,baza Optical Whitener,Flormar Matte #11 si #19.


                                                                             


                                                                               
  Sper sa va placa unghiutele mele Studded in Love si va doresc un weekend minunat.    

You Might Also Like

31 comentarii

  1. Este minunat modelul. Ai optat pentru culoarea mea preferata! <3 Si imi place mult ca ai aplicat perlute. O idee super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Mada shi mie imi place mult movul <3

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumoase sunt nuantele ojelor Flormar, imi place manichiura ta cu tinte,inmioarele si faptul ca si tu ai optat pentru o manichiura mata , pupici :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Mihaela,ma bucur ca e pe placul tau <3

      Ștergere
  4. Da,e foarte frumos modelul tau si perfect si pentru ziua indragostitilor ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt minunate ojele astea, iar manichiura ta e superba! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi place mult ce ti-a iesit. e chiar frumos rezultatul final, cu tinte&perlute :) ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzumesc mult Iulia,ma bucur ca va place :)

      Ștergere
  7. prea, prea, prea misto unghia de la inelar!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eleganta manichiura ta,imi place(mai ales ca ai folosit nuante de mov care este culoarea mea preferata)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzumesc mult Cristina,shi mie imi plac mult nuantzele de mov <3

      Ștergere
  9. Ce-mi place ideea cu perlele! De inimioare nici nu mai zic :) Foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt foarte frumoase! Imi plac foarte mult culorile alese!

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata minunat! Inca nu am aceste oje mate in colectia mea, dar vazand pe unghiile tale cred ca o sa mi le achizitionez in curand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Andrea,shi mie imi plac tare mult ojele astea....au o gama larga de culori in colectzie,shi se usuca repede sunt ok ,pupici

      Ștergere
  12. foarte frumoasa manichiura. bravo :)

    RăspundețiȘtergere
  13. cat de bine arata manichiura !!! foarte frumoasa!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzumesc mult Sorana <3,se pare ca a fost pe placul tuturor :)

      Ștergere