T.P.A. Group Challenge- #20 Fishtail nails

11:59:00


Buna fetelor ,

Am reusit sa fac si eu unghiutele Fishtail,cu toate ca nu am avut o saptamana stralucita :( dar asta e,mergem inainte.
Este prima oara cand fac modelul asta, nu a iesit prea frumos,dar mai mult n-am putut,l-am facut la indemnul fetelor care participa la aceasta colaborare,si carora le multumesc pentru incurajari.

Am folosit ca fond o oja primita cadou de la Flormar asta iarna, pe care nu am reusit sa o port este vorba deWL10 din gama Wet Look si care este superba.Celelalte produse folosite sunt baza Golden Rose -No More Ridges&Yellow(pe care am uitat sa o pozez),oja Glam Wear #431,Avon starry sky,si Gel Look-top coat-ul meu preferat in ultimul timp de la Golden Rose.





Sper sa va placa si "coditza mea de peshte" si va doresc un week-end minunat.

Aici vedem si modelele celorlalte fete care au participat la aceasta colaborare:

You Might Also Like

28 comentarii

  1. Ma bucur ca ai participat. Este foarte bine realizat modelul, asa ca nu aveai de ce sa iti faci griji. Imi place muult nuanta de baza. Te prinde foarte bine nuantele mai inchise. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. merci mult Mada :) nu vrei sa shtii cat m-am chinuit :)))))) te pup eshti o dragutza :) ale tale sunt perfecte ca de obicei <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar e superba baza ♥ si modelul ti-a iesit foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine ca ai participat ;) , mie una sincer imi place mult cum ti-a iesit :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci, acum ma bucur shi eu ca am participat

      Ștergere
  5. Eu zic ca ti-a iesit perfect! Si culorile alese sunt superbe. Oja Flormar e minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. A iesit dragut, imi place combinatia de culori folosita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragute unghiutele!!! am si eu un blog facut recent si vreau sa intru si eu in grupul TPA :D ma ajuti? ce trebuie sa fac? blogul meu este: http://taitzel-make-up.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms Teodora,am cerut permisiunea adminei grupului,shi te-am adaugat acum de dimi <3 pupici :)

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce manichiura frumoasa si eleganta! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. ma bucur ca pana l-a urma ai participat si tu,imi place mult oja Flormar si coditza ta de peste :)), pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))) merci Mihaela,tu eshti de "vina" pentru participarea mea <3 pupici

      Ștergere
    2. ma bucur ca eu sunt vinovata , chiar ti-a iesit minunat astept sa te vad inscrisa si la urmatoarele teme :))

      Ștergere
  11. ma bucur ca te-ai bagat de data asta...pentru ca sunt minunate unghiutele :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tare dragut ti-a iesit manichiura! Lacul de la flormar e superb! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult <3,da cele din colectia WET LOOK sunt superbe toate :)

      Ștergere