T.P.A. Group Challenge- #19 Ikat nails

12:30:00


Buna fetele,

Revin cu o noua tema din colaborarea  T.P.A.- Group Challenge, Ikat.Nu am mai facut niciodata modelul pe unghii,si de aceea m-am incumetet sa-l fac doar pe margareta.Sincer va spun ca nici nu imi place foarte tare,de aia cred ca nu l-am facut pana acum.

Cuvântul indonezian ikat, care înseamnă a țese, denumește un tip de stofă țesută manual, cu un model complicat și minuțios în care ața este prelucrată înainte de a fi țesută. (http://ro.wikipedia.org/wiki/Arta_%C8%99i_cultura_Indoneziei)

Caracteristica Ikat este îmbinarea a numeroaselor bucăți de material cu imprimeuri încărcate. Ikat de fapt înseamnă a îmbina. (http://www.stilmasculin.ro/ikat-imprimeul-exotic/)


Am folosit oja pastel magic Sand-Matte Finish #725,Flormar Matte M#11,M#19,Nail Enamel #400.




Sper sa va placa mazgaleala mea :)))))) si promit ca altadata nu mai fac.

You Might Also Like

14 comentarii

  1. E intersanta si se vede bine combinatia de culori, ar trebui sa mai incerci aceasta tehnica ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult,nu imi place foarte mult tehnica asta shi cred ca de-aia e prima oara......poate shi ultima......nu shtiu inca,oricum multzumesc pentru incurajare :)

      Ștergere
  2. Este superb modelul. Poate pe viitor cand vei prinde mai mult curaj, sa realizezi modelul si pe unghiile tale. Fii mai increzatoare, pentru ca este frumos executat modelul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Mada , pentru incurajari shi pentru tot :)

      Ștergere
  3. Ți-a ieșit bine modelul, mi-aș dori să mai încerci chiar pe unghiile tale :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. offfffff Oana.......poate imi fac curaj <3 mulztumesc :)

      Ștergere
  4. Sunt frumoaseee! Si ador culorile, esti in ton cu 2014!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu sunt deloc mazgaleli ti-a iesit foarte bine modelul, imi place mult, pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Go, Oana! Go, Oana! si pe unghiutele tale! ca e frumos modelul! :) si o sa fie a doua oara cand il faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))) heheeee merci mult Iulia suntetzi asha dragutze toate.......poate ma incumet <3 pupici :)

      Ștergere