Autumn and Winter Challenge # 32 New Years Eve

14:32:00


Buna fetele,

Am ajuns si la ultima tema din aceasta colaborare, New Years Eve. Mi-a facut mare placere sa particip la ceasta colaborare.Odata cu ea s-a nascut si blogul  meu,si ma bucur ca am putut sa fac cate o postare pentru fiecare tema.


Am facut un ombre si am folosit  cele doua oje primite cadou de craciun Nicole by O.P.I. MY LIFESAVER NI J07 si ALL KENDALL-ED UP NI K  03.

Apoi am aplicat Glitter-ul pe care il iubesc cel mai mult de la Flormar 392.





Va doresc un sfarsit de an minunat!!!!!!


 Am facut si un colaj cu jumatatea a doua a colaborarii.

You Might Also Like

22 comentarii

  1. Superba,cele doua oje arata foarte bine impreuna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da Madalina mi-a placut shi mie combinatzia :) merci <3

      Ștergere
  2. Ce harnicuta esti, Oana! Este asa minunata manichiura. Imi place tot la ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da Mada :) merci mult abea ashteptam sa le folosesc <3

      Ștergere
  3. E minunata iar degradeul e perfect realizat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa e <3 toate cele 3 lacuri se potrivesc asa de bine impreuna :3

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumos ti-a iesit manichiura , harnicuta ca de obicei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multzumesc Mihaela :) daaaaaaa sunt o harnicutza :)))))

      Ștergere
  6. Ce-mi placeeeeee. Imi place muult combinatia de culori. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. love this !it looks very glamour!
    dear thanks for nice comment on my blog ,and post your blog link ! i added you to follow your blog,and hope you will follow back
    many regards and all the best in 2014
    truly
    BUBICA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tk u <3 i'm glad you like my mani <3 i follow you too <3

      Ștergere
  8. WOOOOW!!
    Cat de fain arata manichiura, nu stiu de ce am ratat-o :(
    E superba, imi place la nebunie <3
    Ma bucur ca ai participat la colaborare, te puup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Carla <3,atunci cu sarbatorile toata lumea era ocupata, shi mie imi pare bine ca am fost alaturi de voi la aceasta colaborare :) pupici

      Ștergere
  9. Arata superb manichiura <3 <3. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult,shi mie imi place tare mult,cred ca o s-o mai fac ca imi e tare draga <3

      Ștergere