Autumn And Winter Challenge # 28 Christmas Tree

17:45:00


Buna seara fetele,

Craciunul se apropie cu pasi repezi,iar colaborarea noastra mai are doar patru teme si se incheie.
Cand m-am 'inhamat' la ea mi-a fost putin teama,pentru ca era prima oara cand faceam asta si am crezut ca nu o sa am timp pentru asa ceva,dar mi-am facut timp si am participat cu drag la toate temele.

In seara asta a venit vremea Bradutului de Craciun.Am folosit ultima oja primita spre testare de la Golden Rose,care este un verde superb
Rich Color Nail Laquer # 19 ,dar care la mine in poze se vede albastru.









Sper sa va placa Bradutul meu si sa aveti un weekend minunat!!!!!


Ojele le puteti achizitiona de pe http://www.cosmania.ro/



You Might Also Like

24 comentarii

  1. Minunat modelul! Ai folosit exact aceiasi oja ca si mine. :D Dar mie nu mi se pare a fi verde oja asta. Eu o vad albastra. Verde este sora ei, #18

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaaa Mada :))))))) 18 e mai "verde" decat asta :)))))) dar mie shi asta mi se pare verde :))))))) dar in poze........nu a vrut sa iasa decat albastra :)))))) multumesc <3

      Ștergere
  2. Draguta tare oja, pe site arata la fel :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da Claudia :) nu e redata culoarea reala de pozele mele,intr-adevar este alta nuantza pe site :)

      Ștergere
  3. E foarte frumos bradutul si tot modelul in sine. Si eu am facut azi un bradut. Dar postarea se lasa asteptata. Pup

    Http://rosemerta.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms mult Andreea <3,ashteptam shi bradutzul tau :)

      Ștergere
  4. tare dragut bradutul imi place ideea cu bilutele parca sunt globuri adevarate, frumoasa oja Golden Rose :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzumesc mult Mihaela <3 ma bucur ca itzi place :)

      Ștergere
  5. Foarte frumoasa manichiura! Inca nu am facut una cu brazi anul asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzumesc Mihaela :) shi mie mi-a placut mult, cred ca mai fac una tot cu bradutz <3

      Ștergere
  6. Ce dragut e bradutul! <3 Imi place mult manichiura asta! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. merci mult :) ma bucur ca itzi place <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata foarte bine oja in poze, fie ea albastra sau verde :))).

    RăspundețiȘtergere