Autumn and Winter Challenge # 27 Red

21:48:00


 Buna seara fete dragi,

In seara asta va arat un rosu de sarbatoare de care eu m-am indragostit,si pe care l-am tot folosit de cand l-am primit cadou de la Flormar.

Am optat pentru o stampiluta Konad,si pentru ca modelul sa fie intr-adevar festiv l-am facut cu auriu.

Sper sa va placa si voua la fel de mult cum imi place mie.


Am folosit baza Optical Whitener, Top-coat-ul Quick Dry,rosul PD 02 Passionate dots,pentru model auriul Mirror MR 03 si placuta m 89 Konad.





O seara frumoasa va doresc !!!!

You Might Also Like

24 comentarii

  1. O manichiura superba, festiva! Imi place mult.
    Oja de la Flormar e minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzumesc mult Gabriela <3 shi mie imi place mult cum a ieshit :)

      Ștergere
  2. Buna! Ti-am rasfoit putin blogul si este interesant, am avut ce vedea :)
    Si treaba cu stampilele este o arta. Eu sunt paralela cand vine vb de stampile. Imi plac foarte mult culorile alese si mai ales modelul.super

    Daca iti face placere te astept si pe micutul meu blog! http://byelenas.blogspot.nl/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzumesc Elena :) ma bucur ca tzi- placut Blogul meu,care nici el nu e prea mare :)))))) o sa-l vizitez cu sigurantza shi eu pe al tau :)

      Ștergere
  3. O manichiura plina de rafinament!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat modelul si ojele folosite. Eu nu reusesc sa stampilez asa intreg...mereu il gresesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Mada.......cum ashaaaaaa tu care faci atatea minunatziiiiii :)))))) <3

      Ștergere
  5. superba manichiura ♥♥♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saru'mana Aby :) ma bucur ca itzi place :)

      Ștergere
  6. cat de frumoasa e oja rosie! <3
    Imi place mult manichiura facuta de tine! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da e superba oja asta roshie :) itzi multzumesc :)

      Ștergere
  7. mmm texturate de la flormar! superbe :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da maRyya sunt reushite shi texturatele astea :) multzumesc

      Ștergere
  8. cat de bine arata oja texturata Flormar , un design elegant si rafinat ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Mihaela <3 shi mie imi place mult este eleganta intr-adevar <3

      Ștergere
  9. Cat de fain arata, imi place mult combinatiile facute :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Manichiura arata super bine, ai folosit un rosu tare frumos! <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Super este modelul! Si oja aia de la Flormar mi se pare foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere