Autumn and Winter Challenge # 16 Pink, After Halloween

22:43:00


Hello,

A trecut si Halloween-ul am ajuns la ultima tema din prima jumatate a colaborarii.

Nu port prea des Roz pe unghii asa ca nu am avut inspiratie prea mare pentru aceasta tema,doar ceva super simplu.



Am reusit din aceasta prima jumatate a colaborarii sa postez pentru 15 teme mai putin prima,abea atunci faceam blogul,despre care pot sa spun ca s-a nascut datorita acestei colaborari.




Sper ca v-au placut unghiutele mele din jumatatea Autumn va arat un colaj cu toate unghiutele.




Pupici ,va doresc un inceput de weekend minunat.


You Might Also Like

10 comentarii

  1. Chiar daca sunt simple sunt extrem de dragute :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce roz frumos! Imi place foarte mult nuanta si arata minunat pe unghiile tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Mada :) ma bucur ca va plac eu nu sunt asha de incantata de roz.....in general ......dar ai dreptate se vad frumos :)

      Ștergere
  3. Ce lucruri simple si frumoase faci.. Te felicit !

    Te astept si pe bloguletul meu micut, inca in fasa:
    www.culore.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Loredana :) am intrat pe blogul tau,te urmaresc succes :)

      Ștergere
  4. Ce nuanta frumoasa! Te prinde :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare draguta nuanta asta :)
    Sa stii ca mi-a placut foarte mult ideea ta cu colajul, supeeer! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. merci mult Carla ,o sa fac unul shi cu cealalta jumatate <3. pupici :)

    RăspundețiȘtergere