Autumn and Winter Challenge # 21 Snowman

17:29:00


Hello,

Am ajuns la tema cu nr 21,Snowman. Mi se pare cam ciudat sa-mi desenez oameni de zapada pe vremea asta,dar imi plac asa de mult temele  de Craciun si toata perioada asta de sarbatori ca le-as purta tot anul pe unghiute.

Pentru aceasta manichiura am folosit doar produse Flormarbaza Optical Whitener-Flormar,Flormar-nr.400(nail enamel),Flormar Glitter GL 09,oja pentru stampilute   si placutele  Konad m12 si m59














Sper sa nu va plictisiti de atatea poze,dar v-am spus ca imi plac mult modelele de craciun. Va arat si un omulet de anul trecut. Care va place mai mult?





You Might Also Like

20 comentarii

  1. Hehe, uite cine e nerabdatoare sa vina Mosu :D Ambele sunt frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Mada <3 daaaaaa sunt nerabdatoare :) abea ashtept sa fac bradutzul.....sa aprind luminitzele.....shi restul :) pupici

      Ștergere
  2. imi place enorm manichiura ta si omuletul tau de zapada e tare simpatic imi doresc sa vina odata iarna sa avem zapada doar sa nu fie rece :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Mihaela <3 shi eu ashtept sa fie iarna intr-adevar :)

      Ștergere
  3. Aww, ce simpatice manichiuri! Ambele sunt tare dragute, dar mai cu drag as purta-o pe cea albastra :). Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rudolf e in clasa cu mine , omul e pe unghiutele tale mai lipseste doar Mosu`si Craciunul e gata.
    FOArte dragute ambele manichiuri imi doresc enorm sa ninga .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci Mada :) shi eu il ashtept pe Moshu' :)

      Ștergere
  5. Vesele si frumoase unghiutele!Imi plac foarte mult ambele! :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt modelele pe unghiute :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E tare dragalas omuletul, cred ca imi place mai mult manichiura de anul acesta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult Carla :) ma bucur ca v-a placut <3

      Ștergere
  8. Imi plac si pe alb si pe albastru :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Iui ce draguta ii manichiura!!! Si oja de la Flormar 09 e superba <3

    RăspundețiȘtergere