Autumn & Winter Challenge: Autumn Leaves

Autumn & Winter Challenge: Autumn Leaves




Buna fetele ;)
M-am intors din vacantza dar tema asta cu unghiutzele am facut-o inainte sa plec asha in graba, sa nu raman chiar in urma cea mai codasha.

O sa ma straduiesc sa fac cat de multe pot pentru imi place foarte mult colaborarea asta.
Postarea asta este prima pe care o fac singurica shi sper sa iasa cum trebuie :D 

Am facut un gradient in culori de toamna peste care am aplicat un model Bundle Monster shi unul  Konad. 
Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit urmatoarele produse:baza Optical Whitener-Flormar,Flormar-nr.400(nail enamel),Flormar Supershine nr.41,42,Flormar True color nr.002,Sephora L42 (Military jacket),top coat Flormar Quick dry (602) ,ojele pentru shtampilutze shi placutzeleBundle Monster nr.19 shi Konad m56
Sper sa va placa :D

Mi-au placut shi unghiutzele celorlalte fete le putetzi vedea shi voi mai jos :D